Calle Vilamar 88, 43820 Calafell. Tarragona. 

Classes

Dilluns

18:00 h – 19:00 h
19:30 h – 20:30 h

Dimarts

09:00 h – 10:00 h
10:00 h – 11:00 h

Dimecres

18:00h – 19:00 h
19:15 h – 20:15 h

Dijous

09:00 h – 10:00 h
10:00 h – 11:00 h
11:00 h – 12:00 h
19:30 h – 20:30 h

Divendres

10:00 h – 11:00 h
11:15 h – 12:15 h
18:00 h – 19:00 h
18:00 h – 19:00 h
19:00 h – 20:00 h

Dilluns

18:00 h – 19:00 h
19:30 h – 20:30 h

Dimarts

09:00 h – 10:00 h
10:00 h – 11:00 h

Dimecres

18:00 h – 19:00 h
19:15 h – 20:15 h

Dijous

09:00 h – 10:00 h
9:00 h – 10:30 h
10:00 h – 11:00 h
11:00 h – 12:00 h
19:30 h – 20:30 h

Divendres

10:00 h – 11:00 h
11:15 h – 12:15 h
18:00 h – 19:00 h
19:00 h – 20:00 h
19:00 h – 20:00 h

Mindfulness

Es diu que el mindfulness és un tipus de meditació occidentalitzada, ja que s’ha adaptat a les necessitats de la vida a occident. Tot i que la meditació és una pràctica mil·lenària, va començar a estendre’s a occident a principis del segle XX i es va instaurar a les escoles de psicologia entre els anys 60 i 70. A partir de llavors, les investigacions sobre el mindfulness s’han multiplicat de forma exponencial, divulgant troballes sobre els seus múltiples beneficis. 

La meditació mindfulness que utilitzem a la psicologia contemporània no necessita una posició corporal concreta i no està relacionada amb cap tipus de creença religiosa. Consisteix en una pràctica per centrar l’atenció en el moment present i respondre hàbilment als processos mentals, influint així en l’estrès i el comportament.

PILATES

Pilates és un mètode d’exercici i de moviment físic dissenyat per estirar, enfortir i equilibrar el cos. Per a la pràctica esportiva i rehabilitació física de tota mena. Ajuda a exercitar els músculs centrals, amb un treball especial en la respiració i en l’alineació correcta de la columna. Exercicis que s’efectuen de manera lenta, suau i molt controlar-la. El pilates és ideal també com a teràpia de rehabilitació, per prevenir el mal d’esquena i per a persones amb lesions preexistents. 

  1. Augmenta el metabolisme.
  2. Promou el control respiratori i la funció circulatòria.
  3. Millora la densitat òssia i el to muscular.
  4. Ajuda a “mantenir-se centrat” ​​i calmar les tensions.
  5. Equilibra les asimetries musculars.
  6. Optimitza la silueta i millora l’equilibri, la coordinació i el control de la respiració.
  7. Treballa la flexibilitat muscular i la força.
  8. Els exercicis també ajuden a despertar la consciència del cos.

TONIFICACIÓ

La Tonificació és el treball específic enfocat a la musculatura de tot el cos, creant massa muscular, força, treball més intens, per estilitzar el cos i així generar-ne tonificació. Es treballa el bíceps, tríceps, glutis, quàdriceps, femorals, pectorals i esquena.

TAI CHI QI GONG

Són tècniques de la mil·lenària xinesa, utilitzades i desenvolupades com a mètodes de salut integral, per trobar l’equilibri del cos i l’harmonia entre salut física, mental i emocional, i així poder establir o mantenir l’equilibri entre el cos i la ment. 

La pràctica del Tai Chi – Qígong us aportarà energia i calmarà la vostra ment. És ideal per reduir la tensió arterial, dolors musculars, enfortir braços i cames, prevenir l’artritis i millorar el nostre sistema respiratori.

YOGA

El ioga és una disciplina tradicional, espiritual, física i mental originada a l’Índia. És una de les sis dàrsenes ortodoxes de l’hinduisme. Emfatitza la meditació i l’alliberament, sent el seu text principal, el Ioga sutra. És una pràctica on es connecta el cos, la respiració i la ment. Utilitza postures físiques, exercicis de respiració i meditació per millorar la salut general.

DANSA CREATIVA

L’abordatge des del moviment accedeix a la persona des de formes elementals de sensopercepció. 

Es tracta de moviments expressius, es treballa des de l’espontaneïtat i la creativitat. És una eina que integra la ment i el cos. Són moviments que promouen la salut i el benestar i l’autoconsciència de l’autocura.

  1. Ritual que acompanya els canvis de vida.
  2. Alleuja les tensions musculars.
  3. Estableix nous hàbits saludables.
  4. Relaxació i respiració.
  5. Expressió corporal a través del moviment.
  6. Consciència corporal.